ח"כ סעדה: "לכבוש את עזה כולל ציר פילדלפי"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סעדה: "לכבוש את עזה כולל ציר פילדלפי"

    ח"כ משה סעדה מבהיר ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: "חייבים לכבוש את כל הרצועה ובפרט את ציר פילדלפי. מי שיהגר משם לחו"ל יבורך ולגבי מי שישאר – השליטה הביטחונית הישראלית צריכה להיות מלאה. ביו"ש כל מחבל יודע שאחרי שהוא עושה פיגוע ידפקו לו בבית"

    צילום: Erik Marmor/Flash90
    12:06
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on רגע של נוסטלגיה: הסופרת מנוחה בקרמן בשיחה מרתקת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה סעדה (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני), על היום שאחרי המלחמה: "ברחנו מלבנון ויצרנו מולנו מפלצת טרור. מצד שני ביו"ש יש לנו דגם שהצליח יותר. עד חומת מגן היה טרור יום יומי, אחרי המבצע חלה ירידה דרמטית בטרור".

    "אנחנו חייבים לכבוש את כל הרצועה ובפרט את ציר פילדלפי", הדגיש סעדה. "ביום שאחרי, מי שיהגר לחו"ל יבורך. לגבי מי שישאר – השליטה הביטחונית הישראלית צריכה להיות מלאה. ביו"ש כל מחבל יודע שאחרי שהוא עושה פיגוע ידפקו לו בבית. אם נהיה בתוך עזה נוכל לאסוף מודיעין ולהפעיל ביטחון".

    על הלחצים האמריקניים לפתרון מדיני: "אני שומע את ביידן, אבל זה ביטחון התושבים. אם לא נהיה שם, לא נהיה פה. כשאני הייתי חייל היינו יושבים בתוך רצועת עזה חיילים בודדים. היום צריך אוגדות שלמות".

    בהמשך, התייחס סעדה נושא שכר חיילים המילואים בו עסק לאחרונה: "עם השנים נשחק שכר חיילי המילואים כמעט עד לשכר מינימום. העלינו את זה ל-300 שח ליום אבל גם זה לא מספיק. משרד הביטחון התחייב להחזיר את זה לשכר הממוצע במשק".

    בצלאל קאהן ודוד חכם: "הרפורמה המשפטית הלכה לעולמה"? ח"כ סעדה הגיב: "שום דבר לא הלך לעולמו. כרגע עסוקים במלחמה על הבית, במיגור החמאס. מי שראה את הסרט מבין איך האנשים האלה משתוקקים לדם".



    0 תגובות